Sofia och sara.....

....fixar i sina rum medans jag sitter och bloggar här :D Hihi
nåja idag vet jag ej vad vi ska göra efter de har fixat men men C:
öm ikv så är det DANSUPPVISNING (yeyh) kl. 17.30 kom och heja/titta och efter låten hurricane så ska ni skrika EN GÅNG TILL :D
och efter det så ska jag vandra lite på stan och så eftersom det då e kulturnatten .,.
men ja sk asluta blogg nu för jag vill typ göra nge annat hihi :D


Den gången kommer jag aldrig att glömma.
Det ansiktet kommer jag aldrig att glömma.
De orden kommer jag aldrig att glömma.
Men jag kommer glömma varför jag inte vill glömma dig.

Jag Älskar Dig Så Otroligt Mycket.


puss och kram sa sean banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0