Blogg.se fungerade ej igår...

....men nu gör det det...så nu kan jag äntligen blogga:D
igår så hände typ inget, min mamma drog till finland...min hund sprang runt i huset och letade henne, jag bakade muffins, datan ceppade, jag dog. Haha, det sista är ju inte sant:P
idag så var det ju sista "riktiga" skoldagen innan jullovet:D:D:D
på biologin fortsatte vi att titta på film vi hade vikarie för vår vikarie skulle bort:D alltså: Rose-Marie så hade trillat brytit armen för ett tag sean och då fick vi Jenny (tonjas syster) som vår vikariie men hon var borta idag och då fick vi en vikarie som hette sofia;D så ja...:D
p¨å finskan fortsatte vi att titta på mysky, en film det e ganska bra, haah , :D
kemin....nja inte så kul hade en litetexpriment* men det var inte så speciellt..så det bästa idag var nog tillvalet:DD
DANS!<33
HAHA, nej men vi skulle ha fått lära oss en låt från filmen "fame" men så blev det ej fick öva lite på andra gammla låtar, fixA och styra och sådant det viktigaste, ansiktsutrycket:D det var kul, sedan lite annat randomD.
men det var väl allt typ, i morrn kanske vi ska repa får se, söndag---> kyrkkan, oblikatoriskt för min grupp:( KUL,höhö nåt....
så att...sånt är livetD:
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0