Gott Nytt År:D

Idag har jag bara suttit och segat, haha, nej men ja.
ikvl ska jag till stan, eller till slemmern och titta på fyverkerier kl.12 eller när det nu e:Dhaha jo, men det e 12
men, vad ska jag ha för nyårslöfte månne??
jag vill ha ett, det är som en tradition för mig,haha, jag försöker ha ett varje år.
men vi får se, kanske hittar på nggt.
bir inte så långt inlägg idag. men det gör väl inget!?
så att, men ses ikvl, de som ska till slemmern då.:D
puss och kram, och ha ett gott nytt år


vet att det är samma bild som det var till merry christmas, men har inte så många bilder:D haha ska ta lite fler men det är med mobilen och jag använder kameran mer

vet att det e samma bild, men som sagt har ej så många på mobilen.

vet att texten e lite fail, ingen kan va kärlek lixom, men jag hoppas ni fattar ändå:D och jag vet (igen) samma bild som tidigare..... mobilen fortfarande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0