Hinner blogga:D

Jag hann blogga, trodde ej jag skulle det nu medans jag är i finland...:D
men jag fick låna farmor och farfars gammla tröga dator, men det är iaf ngt :D
hmm....julen iår var väl OK. Lite mycket hundar:P haha
nej men , jag fick massor med pengar i julklapp det var typ 230 eller ngt sådant, sedan en ny PLATTÅNG :D, godis (geisha?), någe formar av ngt slag :P, filmen eclipse:D inte så mkt kanske men det är iaaf ngt och det är tanken som räknas. + att jag faktiskt är nöjd, jag vill hellre ha lite julklappar men får sådant jag vill ha än massor med julklappar och får inget jag har önskat mig , hahah (okej, godiset och formana hade jag ej önskat mig men det är inte så dåligt heller:D)
Hoppas ni andra har haft en bra  jul och tittat på kalle anka:D haha
men jag skriver mer när jag kommer hem...kommer hem den 29 klockan 14.30 :D
GOD JUL, hahah och ha en fortsatt bra julhelg:D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0