@home

Kom hem från finland för ca en och en halvtimme sedan:D
har ju inte kunnat blogga då jag var borta eftersom pappa lämnat datorn hemma( i misstag, dock) men jag fick ju låna farmor och farfars:D
längtar till nyår, bara det undrar hur det kommer gå för hunden min, hahah nej men jag tror han kommer vara ganska rädd.... funderar på att åka till stan och titta i år, eftersom vi e på åland annars brukar vi vara hos min faster (finland)... lite tråkigt att vi e på åland faktiskt.
Nåja, har alla haft en bra jul nu då? haha, tror att jag frågade det i förra inlägget men whatever:D
Just det, min konfirmationsgrupp har ett weekend-läger nu den 7-9 januari tror jag att det var...KUL...fast ja kanske det kan bli kul:D
menmen, från och med den 3 januari kommer jag att ha 1200 mess i mån och 950 (tror jag att det var) min att ringa för (då i mån)...haha, intrfessant, nej men jag vet ej vad jag ska skriva.
Det skulkle vara mysigt att sitta framför tv:N med ändast ljus på och dricka varm choklad:D mums... '
Ledsen för massor med stavfel, hahah men orkar inte ändra, funderar kanske på att byta blogg.
denhär är så oredig, men jag vet ej vad jag ska skriva, men det är ju ingen blogg om man inte bloggar så att. och designen tar nog ett tag har ej haft tid, den kanske aldrig kommer bytas, eftesom jag funderar på ny blogg, men vem vet.
vi får se hur det blir, men det skulle vara kul med en ny,fräsch och seriös blogg.
Påtal om bloggar jag har typ inte läst några på sistonet, HAHA, intressant (igen)
men, så är det, då är det:D
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0