Soma och Sofia hela dagen:D

hej, idag väcktes jag av att sofia ringde och frågade om soma också kunde vara med och skrinna:D
Ja sa jo och sofia sa att vi skulle åka vid halv 1 tiden, så jag började klä på mig och sådant och tänkte, vart lade jag mina skrinnskor efter att jag hade dom senast... så blev jag stressad men så kollade jag i skrubben och gissa vad som va där, jo skrinnskorna. jag hade varit stressad i onödan.
men det visade sig att jag hade massor med tid kvar men visste inte vad jag skulle göra så jag gick till soma i förväg,:D
Där satt vi alla 3 framför somas dator och snackade en massa:) 
Somas pappa kom sedan för att stjussa oss till islandia (utebanan) och när vi väl var där så började det roliga:D haha, nej men vi skrinnade först vanligt men sedan kom soma, tror jag att de va, på att vi skulle ha en liten konståkningsshow med EN ENDA piruett, men det blev inte av... sedan kom ett par killar och vi blev lite seriösare men var ändå lite oseriösa, vi åkte typ "pansarvagn, som sofia så vackert kallade det"  vi höll varann i handen och ena drog med de två andra, de va nice:) sedan komm två killar till och dår började vi helt plötsligt spela kenza och tyra show, sofia va kenza och soma va tyra gissa vad jag var, jo den som vill lära mig att åka konståkning men kunde "inte" skrinna (kan men skulle spela att jag inte kunde) och gissa vad jag hette, världens fulaste namn :), beatrice servitris:) hahah . nåja inlärnigen för henne "jag" gick väl sådär i början, vi bara stod och asgarvade men det gick bra till slut, sedan ville vi hem och på vägen for vi till video corner för att hyra film det blev Shandor/slach/Ida, sedan åkte vi till sparhallen och köpte pizza och oboy:D
Så när vi kom tbx till soma så satt "vi", snarare hon, igång ungnen och så åt vi pizza, sen gick vi till hennes rum och kollade på fil´men, ganska bra faktiskt:) Sedan chattade vi typ med Marina i tusen år och kom på just det vi köpte ju oboy, så drack vi varm oboy, gick och hämtade sofias skridsko från bilen och sedan åkte hon hem och då gick jag hem:D när jag kom hem satte jag mig vid tv:n och kollade på tv3, sedan jag bara: Pappa nu får jag vara på datan, så jag gick hit skrev en julönskelista och loggade in på msn, fb ch skriver nu ett jävligt långt inlägg:D
längsta inlägget på 500år:D
haah , nej men detta var min superroliga dag, det kanske inte låter så kul nu, men vi hade massor med roliga samtal och sådant som jag inte skrivit här:D för då skulle detta inlägg ta upp hela bloggen nu tar det ju "bara" upp halva :D
haahh nej men msåte väl sluta skriva, men blev på blogg humör nu:D
Men som min pappa just sa, ingen orkar läsa en hel uppsats?? vfr skriva allt du gjort?? hahah
Så om ni läst ända hit n er så BERÖMMER JAG ER STORT FÖR ATT HA HAFFT TÅLAMODET ATT LÄSA ALLT DETTA:D<3
puss:*

Kommentarer
Postat av: sofia

ahahahah. jag: "aaaa, asså hejsan ja är kiiinsah, vi ska uppfylla din dröm att bli konståkare, aa.." soma: "aa, precis. och aah, de e ja som är tyra!" jag: "alltså, NEEJ du gör fel! åååh, vi lär henne skrinna iställee!"

soma: ".... aa, menar det. du kan inte skrinna säger vi"

fuult!

2010-12-11 @ 21:40:33
URL: http://sofiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0