Åbo resan med sofia och sara :D

bild från båten :D
bild från båten
bild från båten
bild från båten
bild från båten (kolla min nagellacks blandning (Y) haha )
bild från båten
bild från båten
bild från båten :D
bild från båten (och alla hittils är bara på vägen dit till åbo alltså.. hehe)
utsikten en fin kväll från stugan :D
en fin plomma :D
saras snygga solglasögon :D
jag och sara på ngn simstrand heheh...
på simstranden :D (Y)
samma utsiktställe. men det v ar exakt spegelblankt.
vi var på en ö på midsommar minns ej vad den hette men jag tyckte det var kul att ta bild på en sten så...
en bild från samma ö :D hah det regnade då. om det regnade så skulle alla få sina pengar tillbaka från ngn affär. minns ej vicken men det har varit på reklam :D hahah det var det ända jag och sara tänkte på, på midsommar hah :D
samma ö... öm vad snygg jag är höhö :D
utanför shoppingcentret "Skanssi" (Skansen) :D där var det fett kul och fett många affärer asså tre våningar med skiiit många affärer på varje :D hahah fett kul :D
utan för deras lägenhet i Illpois på nge berg .-. :D
en bild från samma ställ fast lite snyggare (Y) hahah ... bättre själförtroende har man fått de senast åren hahah :D det va kul där :D
en bild från samma ställe igen hahah har mkt ego bilder men jag har ochså klitye andra men jag vet ej om jag får ladda upp på typ sara och sofia och stugan och så men jag ska kanske fråga nånm gång om jag orkar får se annars får det vara bra med dessa ilder kanske kommer n ågra till nu hahha:D
det var sista bildern jag tänkte ladda upp :D (Y) menmen jag som sagt kanske kommer lägga ut fler om jag orkar fråga sofia och sara om jag får ladda upp på dom :D

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0