Det var länge sedan :)

chacha, det var som sagt länge sedan jag skrev ett inlägg.
nåja idag har jag ej gjort så mkt varit med sofia och sara ( s o s) och spelat wii...
igår så var jag också med deem...vi chilladee försökte videoblogga och sådant.. :)
i onsdags så hade vi dansuppvisning det var kul, ni som var där och tittade : Hoppas ni gillade den! ;)
i tisdags så var det ju avslutning yippie.. vi fick betygen och jag e ganska nöjd med mitt :)
i måndags så städade vi skåpen och jag var till tandläkaren och fick tandställning på övrekäken :/
sedan har jag väl ej gjort så mkt annant den här veckan :) b
i morrn så åker sofia och sara till spanien en vecka så jag kommer nog ligga hemma och tråka eftersom att sofia L även är i åbo.. och marina har jag ingen aning om vad håller på med :) haha hon kanske är till stugan _.)
så jag kommer någ skriva så mkt på blioggen som möjligt nästa veccka för sedan bär det av till åbo lite mer än en veclka sedan några dagar efter det så ska jag en vecka själv till vasa och sedan kommer mamma och pappa och syrran dit i ca 2 veckor så jag blir där 3 veckor vet ej om jag hinner blogga så mkt dpå :/
men jag kanske videobloggar nästa vecka får väl se fram emot det då :)

puss hej

jennifer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0