ledsen för inget inlägg igår!!

som sagt ledsen för inget inlägg igår men det hände då inget...öm idag sa hade vi då uppvisning i hamnen för männsikor från ms albatross :) hahha först var det jättelite människor men vi bestämde att dansa en gång till och då var det skiit mke:) JAG TROR DOM GILLADE DET FÖR EN GUMMA FÖRSÖKTE DANSA MED OCH EN GUBBE KLAPPADE HELA TIDn och sedan klappade alla förstårs efter varje dans :) heheh det blev iaf lyckat till sist :)
öm jag kom hem och lade mig med tecke och kudde framför tv :)
sedan har jag ej gjort annat.. nå jag har varit och kollat till samira ( sofia och sara´s sköldpadda)
i morrn fyller mamma år så jag vet ej om jag kmr blogga då :/ cry men jag bloggar nog på söndag och som sagt några tusen ggr på tisdag åker jag till åbo med sofia och sara och kommer ej blogga på typ en vecka så :/ bloggen kmr stå still cutcut..
men nu ska jag kolla fb :)

puss ♥

jennifer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0