random trött :*

hej hade just dans i 4h från 10 till 2..gaaah vad trött jag e i ben och armar.
jag ska gå i duschen och sedan ska jag städa mitt rum :/
i morrn ska jag kanske vara med shakila men skriver antagligen mer om det i morrn :...:)
i morgon ska jag sova lite längre iaf :D
menmen på onsdag är det samma tider dans och även på torsdag så jag e helt slutskörd när veckan e slut antagligen hahah....och srdan på fredag så e det dansuppvisning kl 8 för "rika" personer som kommer från kryssningsfartyget Ms Albatross det är 5 stjärningt fartyg tror jag så människorna måste vara ganska rika :D eheh
höhö...vi hoppas det går bra (kl 8 på morgonen!!! asså gaaah vad trött man kmr att vara)
nästa vecka på tisdag åker jag till åbo en vecka så jag kommer nog ejblogga då eller det e lite mer än en vecka :*

puss och kram


jennier♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0