Söndag

Steg upp klockan 09.00 för att äta frukost och fixa mig för att åka iväg till kyrkan.. första gudstjänsten och ska på 9 till (3 oblikatoriska)  jag blev i grupp nr 1 så skriftskolan börjar 13 juni för mig och då komfirmerar jag mer på midsommar :) yey haahah alla som blev i grupp 2 jag får komfirmera mig före er hahaahha....okej nu seriöst igen. öm när jag kom hem åt jag lite och gick till sofia och sara och spelade wii sedan for vi till glassbaren sedan åkte jag hem lagade middag gjorde lite läxor och duschade och  nu sitter jag här :)
FICK 36/38 POÅNG (ALLTSÅ 9) I SAMHELLA PROVET *STOLT*
men nu ska jag väl sitta och kolla en massa på fb och typ va lite på photo shop om jag lyckas göra ngt fint!! hihi

Dagens Outfit

tights: Madison
Tröja: T-shirt, Madison
Jacka: Adidas, Stadium
Mössa: Svea, Zick Zack


älskar er <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0