Första skoldagen...

...sen man varit sjuk gick åt skogen, alla hatade mig typ...typ på engelskan jag bara "birgit kan jag få låna ett sudd jag har lånat ut mitt till Gabbi" Mille bara "varför det?" jag ville liksom bara vara snäll och sen alla bara "ja men man ska inte låna ut ngt till gabbi om man vill ha tillbaks det, hon tappar alltid bort det eller ngt" man bara jaha....det e väl min sak, inte er!!! åh, jävla ********* klass.
nej, nu blev jag på dåligt humör, sofia hjälp mig, ta med gossip girl till skolan i morgon (A)
små arga pussar :/

Kommentarer
Postat av: william

gossip girl äger:D

2011-02-08 @ 19:06:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Janina

Hejjsan!

Var gärna med i 'Dagens länkar' på våran blogg!

Alla som är med blir länkade.

Men vi lottar även ut en vinnare som får 3 länkar, och en andra platsare som får 2 länkar!

Hoppas du är intresserad!

KRAM! (:

2011-02-08 @ 19:10:53
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0