hej, igen :D

Nu e jag hemma, visserligen har jag varit det ett tag nu men, ja.
När jag kom hem från stan, ps. jag och sofia hade jättekul, tkt jag iaf :D, nåja iaf när jag kom hem satt jag mig genast vid tv lade in en dvd film i dvdspelaren och vips så tittade jag på GOSSIP GIRL :D <3
det e så bra, vill bara se och se och se och seoch se...o.s.v. vill se alla sesonger... men jag själv har ju inte en ända eftersom jag lånar 1:a sesongen av Sofia :D
Och tack för lånet, nog för att jag ej lämnat tbx det än eftersom jag bara kollat på 3/5 skivor, men ja:D
Ikvl, blir det väl Goldeneye (eller vad den nu heter) som kommer på tv 3 typ kl. 21.00
seriöst, min dag idag = Wunderbaar :D
nåja, ha en mysig fredagkväll, förhoppningsvis på ett roligt sätt :D
hahah
HelgPussar av självaste Gossip Girl :D
You know you love me, xoxo.....Gossip girl xD
 (jennifer är bara ett påhittat nam,n för att ni inte ska få veta vem jag är, det är oviktig, nu är det viktiga vad som händer runt om (på åland snälla?, men jajaj) på Åland...hahah det skar i hjärtat av att säga åland seriöst, vill bo på ett vättigt ställe, iaf ett land, inte en Ö!!)

Kommentarer
Postat av: Jennifer JAG HHAHH

Vettigare* :PpPpPpPpP

2011-02-11 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0