I MORGON<3

I mogron far jag till Åbo med Sofia:)<3
De blir nice, och jag kommer antagligen, hoppas jag, att blogga där också :D hah
Nåja det jag vet/ Tror att vi ska göra just nu så är : SKANSSI, BIO, SIMMA! :D haha åhh, jag längtaaaaar!!! :D
Har just duschat och har redan packat, men funderar på om jag ska platta håret idag så slipper jag göra det i morgon ? :) eller?
Haha, asså jag har med mig en massa men jag lovar jag kommer inte äns använda hälften, så är det alltid xD haha :)))
Jag längtar till jag köper en egen laptop då skulle jag kunna ha med den vid sånahär tillfällen,, hahah ag ser framför mig att sofia sitter i fotändan på en säk och jag vid huvudändan och så chattar vi med varandra xD HAHA
Nåja, ska väl se om jag hittar ngt som jag glömt, ngt som jag faktiskt skulle ha användning för :D haha
puss och ha en bra kväll, ps SOLSIDAN idag och BONES <3 niceniec ALLA TITTAR!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0