NEJ!

  • Svenska prov i morgon.
  • Blir bara arg på en viss person.
  • Måste hinna läsa en bok tills i morgon.
  • Är deprimerad.
  • Är trött, men måste plugga.
  • Död.
  • Inte äns ett lite FNISS, får jag ur mig.
  • Orkar inte konversera med någon.
  • Alla hatar mig.
  • Svenska provet...
  • Har huvudvärk.
  • Svenska provet (igen).
  • Hatar DIG, DIG och DIG.
  • Dog igen.
  • Dagen idag/ i morgon = -.-.
  • Hejdå.

Inget "puss", ingen "kram", ingen glädje i inlägget, ingen bild eller ngt, är bara så PISSED OFF idag.
Ha en trevlig kväll, eller ja varför skulle inte ni kunna ha det va?
Men nu är det så att, är alla glada är jag mer, deprimerad om vi sammansätter listan ovan med det ordet.
Så jag hatar er inte, förutom VISSA, men jag vill bara inte må sämre än vad jag gör, tänker dessvärre på min hälsa vilket är dåligt i detta läget.
Så, enformigt blogginlägg, synd säger jag bara.
Men sånt är livet. Fatta.
Hejdå. Som sagt inga bilder i inlägget, orkar inte, inga "pussar" eller "kramar".

Jennifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0