Okej, puh.

Alltså igår kvl: Jag fro då hem till sofia efter att ha ätit middag och då var det meningen att vi skulle fotopgrafera ute, men det blev inte så direkt, ahah sofia satt och bloggade typ, eller ngt, de knske var fb, ahah . nåja men sen senare blev det men en vis person (sofia) började frysa så vi gick in och började titta på titanic<33 men vi grät INTE!! haha.

Sen tittade vi på Twilight, vi skulle egentligen titta på Eclipse men det blev ej för ettan e så gullig :D haha nejj men det e så sött när det träffas, och blabla, ähh... så gulligt! hah
Men det värsta var, jag hade tagit med chips, läsk och dipp, och fy tusan vad vi åt, haha dippen tog slut!!! asså usch, och jag hade så jeeevla ont i magen sedan, usch nej aldrig mer!!! hemskt! Inte kul. nåja sedan gick vi väl och lade oss kanske 2 kvart i 2, haha.
På morgonen så väckte sofia mig ahha hon bara jennifer, jennifernär jag kom hem sattej och jag bara mmm..... haha ojoj.
nåja så tittade vi på eclipse och sedan åt vi frukost jag bloggade och kolla fb och sedan for hjag hem eftersom hon kulle va med ida ;D haha

det var typ allt vi gjorde, och så snackade vvi ofc!!! haha .

när jag kom hem satte jag mnig i soffan ocg började kryssaaa :D haha
och nu bloggar jag ... nicenice, men halv slapp dag

nåja, puussar (lite trötta och sega) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0