Top Model♥

jeg vet att jag skrev att jag skulle blogga när jag kom hem, men det blev en aning senare :D hah
denna veckan har vi svenska prov, gaah, längtar inte, nej usch fy. hahha bytte fb bild för det var några som ville att jag skulle ha denna -.-, hah men den e väl ok, bortsätt från ddet lockiga håret och att man ser tandställningen och att det blåser och min näsa men ögonen e väl ok, eller nej jag kisar (stavn.?)

så med andra ord, bildN e inte OK, hah men det gör ju mina vänner så glada, + att jag har värre bilder i mappen :) hahah
nåja, ikvl blir de TOP MODEL ♥
alla ska kolla 21.00 , TV 3 :D
men ska spela lite :D, nicenice, ses då, hahah ska sluta tjata om GG jag lovar ;) kommer kanske prata om det lite ngn gång men inte tjata!! :0
PoK :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0