har snart råd:D...

...med en egen laptop:D haha, lite sent jag vet nu när alla redan har det, men så är det:D
då kan jag blogga varje daag:) *gillas*
men idag har jag väl bara suttit med sofia och sara framför en tv och spelat Buzz, och så har vi ju spelat vem får sista ordet?. nicenice
i morgon ska jag till stan då, med sofia och sara :D, men lilla jag har inte så mkt pengar, men jag klarar mig :D hahah , sparar ju som sagt :D
men om jag har räknat rätt, så får jag ca 35€ i månaden och har 570 € nu så då har jag 780 € när juni är slut:D vilket betyder att jag har råd med en laptop och har evetuellt pengar över:D skulle nog haft råd vid dethär laget om jag inte gått och tagit pengar därifrån lite nu och då:D men nog om datorer. '
längtar på sätt och vis till skolan *suck*, men ändå inte *:D*. för i skolan så träffar man lixom sina vänner hela tiden, på loven så är vissa bortresta andra har förhinder hela tiden av ngn annan orsak, man kan lixom inte träffa alla:( 
men nåja nu ska jag till facebook (hahah) och spela lite frontieville :D 
så att, ha en bra kväll :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0