HelgxD<3

Ledsen för att jag inte bloggade igår, jag var faktiskt inte alls på datoorn igår. men det hände inget spec.
Idag hade vi då finska provet, vilket gick ganska dåligt, hadxe glömt en massa ord har väl lagt ihop menigarna fel och översättnigen är väl helt åt skogen.....men jag tror att jag kommer få godkänt:D eller jag hoppas på det från 5-7 tror jag átt jag kan få, så det är väl K.
Första gången vi hade tillval efter jullovet, fet nice:D det var kul faktiskt, i morgon ska jag på body jam med ofia och sara, nicenice:D
men annars händer väl inget. har fortfarande lite ont i magmusklerna sedan redskapsgymnastiken i onsdags men det börjar gå över lite, men det e lungt,.
ha en bra helg så hörs vi senarexD ahaa
och kramxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0