Kul kväll igår:D

sov ju hos såma igår, men jag sofia och marina och såma då så kollade först på filmen PROM NIGHT shit bra faktiskt, inte alls läskig, men bra som fan:D sen tittade vi på eclipse, och sen på en annan film, (ahahah nämner inte namnet;D), då var väl kl. 12 och sofia åkte hem medans jag och marina stannade kvar:D, vi kollade på you yube eller jag och såma på kniven i hjärtat shit bra men jag såg ej hela, sedan kollade vi jeg och marina alltså på tv , så det slutade med at vi gick och lade oss vid 5 halv 6 elleer ngt sådant;D sedan vaknad vi eller marina och såma vi elva kanske? jag vet ej men marina väckte mig vid halv 12 kanske?? jag var så jevla trött... men nu e jag inte det mer..nåja vi åt frukost fast det tog ett tag innnan vi kom till köket me sen så packade vi lite och så tittade på tv (fångarna på fortet) och jag fortsatte på filmen , men såma skulle börja gå til stan (till sin mamma) så jag såg dock ej hella som jag sa (kniven i hjärtat alltså) så gick jag hem åt mellan mål och ngn god cupcake som natha och malin hade gjort och nu e jag här , MEn det va kul igår vi nsackade och sådant också och skrattade och åt chips och drackläsk:D inte mkt godis faktiskt, men det va nice, tack för en härlig helg mina söta:D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0