Onsdag:

Idag slutade vi 1, vilket vi gör varje onsdag.
Vi hade engelska först timmen, kul eller så inte, samma sak med svenskan, fast i och för sig så gick vi ju bara igenom läxan så den var väl chill, timmen alltså:D
2 timmar redskapsgymnastik, det va ganska kul faktiskt, men jag kan inte stå på huvudet xD
men jag kan hjula (stavn?) och stå på händer typ, och kullerbytta fram och bak, och rulla stock, hahah ve kan inte de sakerna lixom eller iaf kullerbytta?? det e ju ngt man måste kunna när man e 14 lixom, det e bara så.
annars så e man ju konstig, nåja.
sista timmen hade vi religion, JÄTTEchill eftersom vi har kicki och vi skrev hela timmen...blev att prata om en massa annat ibland, men det e bara kul.
nu vet jag inte vad jag ska göra kanske försöka läsa på finskaprovet som vi har på fredag. men vet ej om jag orkar, får se.
Sedan vad som kommer hända har jag ingen aning om, jag tar dagen som den kommer mest.
P.s. stör mig på att rubriken alltid måste vara i versaler (stora bokstäver) det e jobbigt, fast det får väl vara så antar jag.
ska jag byta mitt "slutnamn" eller skylt asså där det står jennifer, jag kan lägga in alla i inlägget så får NI välja :D

VILKEN TYCKER NI  JAG SKA HA?? (A)
puss och kram (och nu behöver jag ej ha mitt namn under eftersom det redan finns där:D (A) hahah


Kommentarer
Postat av: sara

den me :)

2011-01-13 @ 20:01:32
Postat av: sofia

den tredje, utan smileysen :D:D

2011-01-21 @ 14:14:55
URL: http://sofiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0