FREDAG<3

Idag var det ingen dans, puh.
Men engelska timmen va chill eftersom vi tittade på psycho ;D
sen hatade jag finska timmen, elevhandledningen, och matten idag var ganska slö, matte åtta på morgonen, tror dom att man ska orka räkna då?? :O
nåja, gick hem idag vilket slutade med att mina skor var fyllda med vatten, simbassäng alltså, ojoj,
slöade,, åkte och handlade, btw vi köpte PROM NIGHT <3333 och den sista Saw filmen, mamma beställde de andra :D så ikvl blikr det SAW på "dumburken".. :)
Och glass, ofc!! <3 haha
I morgon kanske, men bara kanske far jag till sverige, så då kommer jag nog inte blogga, men på söndag då... men om jag ej far till svertige, kanske jag bloggar beror på om jag ska till soma eller inte... :D får se lite, tar dagen som den kommer :))
Menmen, ska väl inte skriva så mkt mer, filmen börjar jag väl se på vid 9 kanske ellr 10 vilket som.
btw, krya på dig SOFIA :)<3
och ha en trevlig helg allihopa :)<3<3
PuSsAr OcH kRaMaR tIlL eR aLlA!!!!! <3<3

Innan jag hade plattång eller?? haha mitt hår e ju lockigt, plus att jag ser ut som... ja och har inte den hårfärgen mer, eller halsbandet, 2008 eller 2009 bild, I THINK !!! okej inte 2008 men 2009, iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0