heheh

hm... vad har jag gjort idag??? 
Skolan var som vanligt, tråkig! bortsätt från den OVANLIGT GODA skolmaten, och bakelsen efteråt, men det var nog bara för att mariehamn fyller 150 åår xD
efter skolan skulle jag egentligen till bollhalla, men det blev ej för jag måste hem och mata hunden, men sofia kom med, det va nice :D
Vi åt toast <----- stavning??  nåja och skulle se på The O.C men sofia fick ont i öronen...  eller??
så vi gjorde charader, spelet " Med vilda gester" xD xD hon fuskade, haha skojja men jag vann ;D
vad mer har jag att säga, tråkig blogg eller??
haha säger inget, nåja, det är ju som det är :)
men ska väl gå och spela, hehe, igen jag vet men ja, asså ja! xD
men puss på er och en SPECIELL :)<33

schnyggingh :D ahah lite FJHÖRTIEWSHH, fast nä.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0