HJÄLP!

Hon är ju lebb!!!! :O

nåja skitt i det, hah abara GRYMT LÄSKIGT!!!! nåja, igår upptäckte jag att jag fårr, "veckan" så jag var inte på dansen idag, hade så ont i magen.. :(
Men annars var dagen väldigt tråkig, halvsov ju på timmarna typ..haha 
Kom hem, gick till sara och sedan efter middagen måstade jag bara ta en verktablett, så efter det for vi till affären, men då blev jag trött, asså usch, nåja så jag typ stod och halvsov i affären med, man bara hejhej :) 
åt just lite chokladrussin, thats nice, ska väl se på film snart, eller iaf jag xD haha pappa tittar typ på ishockey så jag får väl titta på min tv,.... :) 

I morgon ska jag och soma kanske hyra film, och sådant, får se vilken det blir, men vi funderar på "I rymden finns inga känslor", får väl se om den är bra eller inte, om ngn av er har sett den får ni gärna kommentera och säga vad ni tyckte om den så kan vi hyra ngn annan.. Men ja, den verkar helt OK, fast vem vet. 

Sofia och Marina är på Lämböte, me not like!!! Det är så "tyst" utan dom, haha, nej men ni fattar.. 

Men nu måste jag maila ngn dikt till Kenneth, vår svenska lärare, man bara jaha, vfr det, kan man bara inte skriva ner den på ett papper, men det duger inte!! :( 

btw, byter period i skolan nästa vecka onsdag, det betyder att det ej är prov på ett tag, för alla prov är ju alltid i slutet av en period typ, så att :) det är nice xD iaf för mig, jag är inget fan av prov, det finns ju alltid ngn som älskar skolan, så att.. 

Och jo, tjejen jag snackade om, det är inget att bry sig om, hon är nog inte farlig, haha hon är bara inte kär i killar, men ja, man är ju inte precis kär i henne heller, verkligen inte!!!! Absolut inte hon, även OM jag skulle vara lebb, vilket jag INTE är!!!! 

Så att, men ha en bra fortsatt kväll, och hoppas att helgen blir bra, (ifall jag inte kan blogga så hälsar jag det nu xD ) 
Puss<3 

gammal bild, tänker försöka ha en bild i varje inlägg, kanske, haha det är alltid roligare med bilder i en blogg xD 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

vem, vad, varför?

kan det vara bess månn tro?

2011-03-05 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0