@ skolan

Sitter i datasalen i skolan, fick fick sluta tidigare från HK:n och kicki släppte in oss :D
Så nu sitter man här och bloggar och e på fb :D thats nice.. <3
vet att jag ej bloggat på ett tag, men det går ju att ordna, eller? haha
Ikvl, kanske jag kommer att blogga får se, det verkar ej funka via mobilen och vet ej om jag e hemma, så vi får se :D
Haha, så idag så gjorde vi typ kycklinggryta på hk och åt fastlagsbullar :D ahah stavn.?
nåja ska spela lite transformice nu men vi hörs ngn gång, :D <3
älskar er, puss

gammlaste bilden jag någonsin laddat upp på bloggen, haha äldsta* enligt molly :D haha

Kommentarer
Postat av: emwuh

omnomnomnom

2011-03-08 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0